Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2012 04:11 - Писмо от теб за теб.
Автор: onlytruth Категория: Лични дневници   
Прочетен: 334 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 27.10.2012 04:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не знам какво да ти напиша...
Какво да ти кажа?
Нима всичко не е загуба на време?
Тежко е... Та на теб ти е тежко, дето не си със най-страшните мъки и нерви.
Но за теб си остават твоите тревоги.
А какво за останалите? Само си го представи... Има по-важни неща от теб.
Всичко, целият свят е толкова циничен... Та дори и ти не си сигурен до колко 
успяваш да не бъдеш част от цялата помия... Целият този свят, изпълнен със зло,
основан на егоизма.
Отвсякъде разочарования.
Понякога чувството е сякаш разочарованието от когото и да било човек е просто
въпрос на време. Няма доверие. Трябват му основи. Никой не ги поставя.
Най-доброто, което би могъл да сториш сега е да останеш честен, солидарен и добър човек, доколкото е възможно в тази околна среда.
Само ти да си го знаеш. Напълно искрено вътре в себе си.
И отново няма да се наспиш. И да ти е чиста съвестта, все тая. Може би заради чуждата - окаяна и забравена съвест на всички останали, която блуждае като дух в пространството около нас. Направо е тясно от натежала и изкоренена съвест. 
И не, няма да ти кажа кой съм. За да си остане само между нас. Няма и да те поучавам как да си живееш живота. Довери ми се.
Защото аз съм ти. Защото оставам честен и искрен. Това прави моята истина толкова уникална и неуборима сега. Изчистена от его. Изчистена от друг смисъл, освен самата същност и чистота на истината.  Това е отговора. Знам, го, защото ти никога не си бил сигурен в това, което казваш толкова, колкото аз в това, което ти казвам сега. Защото аз оставам никой и никога няма да ти кажа кой съм. Аз съм Ти.
Остани верен поне на Бог. Така и ти ще имаш своята едничка чиста истина у себе си.
И не, верен не значи да ходиш на църква. Бъди благодарен за това, което имаш, дори да ти изглежда малко. Благодарен - вътре в себе си, само между теб и Бога. Не трябва да правиш друго.
Живей.
Дишай.
Истина.


Тагове:   truth,   истина,


Гласувай:
1




1. анонимен - колкото хора
27.10.2012 12:01
- толкова истини!
Кой ли иска да познава Болен Мозък, като Вас! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: onlytruth
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5349
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031